Money is the anthem Of success



Såhär såg jag ut ikväll på kalaset! Det var himla trevligt att träffa släkten lite, och gott!! vem visste att min bror hade sån smörgåstårtetalang! Hann inte ta bild på den innan alla högg in tyvärr men den var super fin också! Nu har jag bytt om till mysis och sitter i soffan med en kopp te. Tänkte chilla lite här innan jag lägger mig och läser.

Jag är faktiskt ganska nöjd med min vecka, framför allt att jag kommit igång med träningen igen! Hoppas att förkylningen fortsätter hålla sig borta så ja kan fortsätta ordentligt. PEPP! Jag har också tagit tag i annat nödvändigt som jag skjutit upp tidigare.. Och även hunnit träffa mina vänner. Så trots att jag vart så mycket ledig denna vecka så är jag nöjd över vad jag åstadkommit.. Och den kunde inte avslutsats bättre än med denna helg! Nu taggar vi för en ny vecka.. med lite mindre ledighet, SKÖNT!
sen får vi se vad mer den har att erbjuda.. Godnatt kära ni ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad sexig du är. ta på dig ett par hotpants och klackar och sväng på höfterna ;)

2012-09-17 @ 09:43:34
Postat av: EVELINA KNIPSTRÖM

Mums med smörgåstårta - skulle kunna äta ihjäl mig på det haha! =) Och riktigt snygg outfit hade du!

Svar: tack tack:D
Sanna Eriksson

2012-09-21 @ 20:28:37
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0