come on come into my life

Jag skickade för nån vecka sen iväg en beställning på lite foton jag ville ha utskriva.. Idag damp dom ner i brevlådan så ja har setat och stoppat in dom i lite ramar och så nu, jag har tänkt gjort det sen jag typ föyttade in men latheten har satt emot, men nu har jag fått en ny energikick på att fixa till i lägenheten så nu jävlar! Det är iallafall lite bilder på min fina familj som jag tänkt ha lite här och var i lägenheten! Haha men när jag beställde dom kunde jag inte bestämma fall jag skulle ha färg eller svartvit så ja beställde varje kort i både och! så får vi se vilka jag tar..
Annars idag så har jag tvättat, och vart en sväng på gymmet.. nu ska ja försöka hinna ner på stan en sväng innan jag börjar jobba! :)
 
min fina familj ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken trevlig blogg du har! Kan vi följas via Bloglovin?

2012-09-25 @ 20:21:35
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0