But baby there you again, making me love you

Godmorgon, härliga soliga underbara höstmorgon! Japp hösten har kommit för att stanna, det känner man allra mest i luften.. Kallt som tusan och riktiga höstvindar tränger sig på! Och för mig gör det inte så mycket faktiskt, jag har accepterat att sommaren är över och jag vet att jag inom det närmsta halvåret kommer ( ok.. jag måste ) att åka till en solig plats någon stans! Har vart ute och gått nu på morgonen, måste röra på mig för att få bort träningsverken som letat sig fram, alltså ajj vad ont det gör med träningsverk alltså! Nu ska jag iväg och jobba hela dagen! Ha det bra :)
 

Köpte även en ny träningströja från gina när jag var ifarten häromdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0