birthdays...

Alltså jag börjar få lite småpanik.. Min födelsedag närmar sig med stormsteg och jag vet varken vad jag önskar mig eller vad jag ska ha på mig när jag firar mig!! BIG PROBLEMS!! letat runt på internet som en galning efter nå snyggt att ha på sig, men hittar inget! Och jag som inte vart ute en helg här i eskilstuna sen jag vet inte när vill ju liksom ha nått snyggt! I NEED HEEEEEEEEEEELP!!
 
Ska sova nu iallafall, jobbat 12 timmar idag och jobbar heldag de kommande 2 dagarna med.. Men inom kort ska jag göra en liten önskelista här på bloggen om vad jag önskar mig.. när jag väl kommit på det! höhö
 
Bild från när jag firade mig förra året! Var lite brunare då kan man säga.. 
 
från min 20 års fest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0