wish it, dream it, live it

Shiit redan Oktober! och det betyder att jag fyller år snart.. jätte snart, på lördag närmare bestämt och jag är inte alls förbredd på min födelsedag.. har inte fattat att det är höst än så jag har no idea vad jag önskar mig! lika bra är väll det då vet jag ju inte alls va ja kommer få!:D
 
Oktober månad börjar bra iallafall, tagit ledigt ihelgen för att fira mig.. när var sist jag var ledig en helg liksom? Sen nästa vecka åker jag på kryssning med familjen.. hur mysigt blir inte det då? Så oktober blir nog en bra månad.. bortstt från allt regn och all kyla.. tänk possetivt, tänk sköna höst promenader, tända ljus, mycket te mm.. Nåväl nu måste jag sova, godnattttt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0