This girl is on fire She's walking on fire

Idag när jag vaknade upp dunkade huvudet och min kropp kändes som den hade blivit överkörd av en snöplog över natten. Jag som vanligtvis aldrig ( nästan iallafall ) har svårt att komma upp på morgonen.. Gick upp och åt frukost och tänkte det blir nog bättre, men nej efter frukosten frös jag så mycket så jag la mig under täcket igen! FanFANFan vill inte bli sjuk!! Jag hatar att ställa in planerad träning, så ja tog orken och satte på mig kläder och tänkte att en promenad är nog bra för mig iallafall.. och så rätt man kan ha.. under promenaden uppenbarar sig en alldeles underbar trappa också som det fick bli några vändor i. Tänk vilken energi man kan få av lite frisk luft och rask takt! Mötte en gamal dam med rullator när jag var ute och gick och hon sa till mig " Tänk om jag bara kunde gå hälften så fort som du " haha hur söt!? Nu ska ja kila iväg mot jobbet och hoppas på att jag förblir nogorlunda pigg hela kvällen.
 
Trappan från himlen, hit ska jag definitivt gå igen och hoppa och skutta!!

Kommentarer
Postat av: Mimmy

Svar: Åh hehe tack! Ja jag älskar också min skohylla :D

Åh värsta mys/hurtbulle-bloggen du har! Blir liksom pigg av att läsa och se bilderna dina ^^,

Svar: haha nemen tack :D
Sanna Eriksson

2012-10-11 @ 16:25:42
URL: http://mimmy.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0