morning times

Jag är lite utav en rutin-människa! Jag vill ha koll på saker och har massa olika rutiner jag följer. Många anser att det kanske blir enformit och gillar att leva lite mer outside the box, men jag står fast med mina rutiner..
Ex på det är högtider så som julafton, ni vet ju hur helvetet har brytit lös när nån försökt ändra på våran rutin där. Varje julafton ska vara likadan, man ska göra samma saker samma tid varje år!
En annan rutin som i princip ser likadan ut är mina morgnar. Jag vaknar upp 8 varje morgon, oavsett fall jag ställt kl eller ej, går upp dricker mitt kokosolja kaffe, går ut och går kommer hem äter frukost och sen är jag redo för dagen.
Idag däremot bröt jag min rutin och vaknade upp redan kl 6 istället. och ibland när jag vaknar kan jag verkligen inte somna om! så de va bara att gå ner i tvättstugan boka tvätttid upp igen fixa med tvätten ner och hör och häpna!! Jag fick stå och vänta på att tvättmaskinen skulle börja! Dom sätts inte igång först 7! Hur som hällst så gillar jag min morgon rutin och känner att efter jag startat dagen på bästa sätt!:)
 
Såhär ser min morgon ut i princip varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0