You've got the light to fight the shadows

Nej nu kastar jag snart in handduken.. eller jag kastar in mig själv i sängen iallafall, jag är så sjukt trött! Och har vart det hela dagen.. jag fattar inte, kan jag inte bara bli typ frisk snart? Var som sagt ute och gick en lång promenad, tog det väldigt lugnt och skönt som sjutton var det! men blev jag piggare?? nej.. mysigt var det hos morfar iallafall. Och när jag kom hem var det bara slänga ihop nått snabbt att äta.
 
Blev väldigt äppelinspererat med kanelstekta äpplen i kvarg med naturell yougurt med nötter och kanel, yttligare ett nytt te med äppelpaj smak.. och 2 st knäckisar! Åt det i soffan med tända ljus och pelle svanslös.. nu som sagt blir det sängen och ännu mer pelle.. Och jag ber till gudarna att jag mår bra imorgon!!
 
Här har jag parkerat mig i soffan med mina nyinköpta byxor
äpple och kanel te, kanelstekta äpplen med ännu mer kanel och 2 effektknäcken med avokado och kalkon! både det här och chai tet var förjävla gott alltså...
 
( blir väldigt mycket matinspererande inlägg nu!
finns inte mycket annat att skriva om när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0