we're gonna die young

Läget fortfarande oförändrad.. snälla förkylning vill du vara så jätte gullig att försvinna från min kropp så jag får träna igen, och känna mig pigg.. TACK! Började dagen idag med frukost buffe iallafall med en jobbarkompis, kändes bra att få lätte på hjärtat angående en sak som inte är bestämt än.. Sen har jag vart och handlat med mamma, är så seg så vet inte mer vad som orkas med idag.. ska iallafall till morfar senare och fira honom! SItter nu och dricker ett nyinköpt te, grönt chai te (REKOMENDERAS) och boostar i mig c vitamin i hopp om att bli frisk.. Nu ska jag nog ut och gå en promenad i det fina vädret.. en väldigt väldigt LUGN promenad, för att få lite frisk luft.. få den d-vitamin jag kan få och bara komma ut och röra på mig! i need it..Ha det fint!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna❤

Du blir nog frisk snart gumman!

Svar: får hoppas det!! tråk att va sjuk:( kul att du fixat bloggen nu :D<3
Sanna Eriksson

2012-11-19 @ 18:33:42
URL: http://johannapetersson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0