this year, to save me from tears..

Idag mina vänner, idag, har julkänslorna bara spirat! Finns det nått mysigare? och nu på kvällen ligger även snön kvar på marken, a eller iallafall på bilarna.. hur mysigt? Var som sagt nere i bowlinghallen och julade till det, lyssnade på julmusik såklart. Och efter det så blev jag bara ännu mer jul-inspererad än vad jag redan var så till kvällsmat idag blev det en "frukost" med wait for it..... JULSKINKA!!! Himmelskt gott var det, tillsammans med havregrynsgröt, pepparkakste. chailatte
( påminn mig att ge receptet!! ) u name it..
Och jag fick även umgås lite med min fina Maddie:) Det här med mysonsdagar har blivit lite utav min grejj nu känner jag.. eller mys här hemma med underbara vänner överlag! Supermysigt, men de känns fan som att jag står och diskar hela tiden.. ni kan numerna kalla mig Sanna "diskarn" Eriksson! haha 
Hur som hällst ska jag sova nu! Godnatt,
är det bara jag som hoppas på ett vinterland när jag vaknar imorgon :D?
 
fantastisk god kvällsmat! Skulle kunna leva på frukost! alla mål frukost.. jag älskar frukost!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Hejj! :) Skrev ett inlägg om innehållet i min frukostskål ganska nyss. :) Kolla i "frukost-arkivet". Hittar du inte så kan jag försöka leta upp det :)) Du kommer inte ångra dig om du äter det till frulle. Lovar ;)

Köper mina kokosflingor i en liten ekobutik :) Men vet att de ska finnas i välsorterade mataffärer också :))

Kram!

2012-11-29 @ 00:40:06
URL: http://vagenupp.blogg.se
Postat av: Anonym

Lägg ut receptet på det mjuka brödet. Vill baka i helgen :-D

2012-11-29 @ 12:11:48
Postat av: Anonym

Lägg ut receptet på det mjuka brödet. Vill baka i helgen :-D

2012-11-29 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0