think of all the stories that we could have told

Har haft en riktig myskväll ikväll, en sån kväll man läser att alla andra har hela tiden, och nu även jag! Började med att jag bjöd Madde och Sofia på taco, testade för första gången att göra egen tacokrydda och göra guacamolen från scrash! Himla gott faktiskt, och så slipper man onödiga tillsatser och socker! Efter det förflyttade vi oss till soffan för Greys-mys. Har inte haft det på år och även fast det inte var så mycket greys i det så var det en himla massa mys! Jag hade fixat morötter och gurka med dipp, mina älskade pistage nötter och choklad.. Toppen kväll har det vart iallafall och nu ligger en väldigt mätt, glad och belåten tjej i sängen och tänkte försöka sova! Min kvällsförkylning har kommit igen och jag nyser som en idiot, haha varje kväll börjar jag nysa och blir helt täppt i näsan!? knäppt! nepp sova var det ja.. vill bara tacka Sofia och Madde för en grymt trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0