one day baby, we'll be old

 
Ok.. som de flesta kanske redan märkt så har jag gått ner endel i vikt på sista tiden, och ja det har jag, och som alla säger så vet jag att jag aldrig har varit tjock! Men helt ärligt, när ja kollade bak ca 1,5 år i arkivet från när jag var i sälen och hittar den här bilden.. Då måste ni ju faktiskt erkänna att jag var lite.. ja vad ska man kalla det, köttbullig!! 
Haha jag kunde inte sluta skratta när jag såg bilden iallafall, vet inte vad man kan kalla mig här? mullig? alkoholsvullen? eller som min jobbarkompis Bea från sälen hade sagt, jag var mätt!! hahah jag dööööör
 
Har jobbat hela dagen idag iallafall, och allt har gått bra.. började sakna sälen lite faktiskt när ja satt och kolla bak i arkkivet, fatta att det snart var 2 år sen jag åkte dit.. tidengår fort när man har kul som man brukar säga. Godnatt från en minde köttbullig Sanna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0