lovely weekend

Hej nu är jag så trött att jag tror att jag avlider! Ville bara skriva här för att visa att jag lever, haft mycket för mig denna helg ( och inte kunnat mobilblogga idag ) För att summera den så var jag ju och myste hos farmor och farfar i fredags och jobbade på kvällen, lördagen startade jag med en skön långpromenad, fortsatte med häng på stan med syrran och sedan jobb. Dagen idag kom min kära vän Pine över på frukost, älskar att ha frukostdater! Och söta pine hade med sig ett paket till mig med :D så gullig!! sedan har jag jobbat hela dagen. Bra helg, och nu ser jag fram emot en ny vecka..
Och inte vilken vecka som hällst utan den veckan det både är 1a december och 1a advent:D om jag längtar??
 
Årets första pepparkaka blev en hembakad hos farmor och farfar!
Kanelsoja latte på waynes
En himla mysig frukost med Pine, Jag kommer ha folk här på frukost varje söndag nu fram till jul har jag bestämt! Vill inte fira advent själv!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pine!

Lägg upp bröd-receptet gumman! Vill baka =)

2012-11-26 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0