lets get it started

En sak som inte slog mig först jag skrev mina timmar efter arbetspasset idag var att det fan är november nu!! November? redan? vart tog oktober vägen? Vart tog hösten vägen? kollade bak lite i arkivet och såg att första november för 1 år sen bjöd på hela 13 grader!! har det inte vart idag kan man säga, däremor var jag sjuk då.. vilket jag är nu med, det suger hästballe rent utsagt, jag hatar att känna mig hängig och inte alls så glad och stissig jag brukar vara! Idag kom hur som hällst min gudmor in och åt lunch hos mig på resturangen, hon bor i sthlm och jag hade inte träffat henne på jätte länge, och visste inte ens att hon var i stan!! så hon gjorde min dag lite!! Något annat som kan lysa upp mitt i min hängiga sjuka är lite bilder från min och Cattis kväll i tisdags! Hade så himla trevligt med henne och våran tid tillsammans här hemma kunde inte få ett bättre avslut.. Men en sak är säker och det är att ja kommer sakna att ha henne här hos mig! KOM TILLBAKA TILL MIG!!!! haha nejdå.. ja ska nog klara mig själv.. nu måste jag fan sova.. mamma säger allitd att man kansova bort sjuka. Det ska jag försöka med, Godnatt!
 
1. Kom hem till en överraskning av bästa roomie 2.Cat skålar med mouserande 3. Min halloumi sallad med parma, melon och pinjenötter 3. Jag och min sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0