It's the most wonderful time of the year

OK.. jag erkänner det tycker jag inte, med tanke på att jag är en sommar-människa och älskar sol och värme, men man kan inte, inte älska denna tiden.. som idag när jag gick hem från jobbet och det var SNÖÖÖÖ! och allt var mycket ljusare a jag blev så glad, så ja, nu måste jag ändå säga att vintern är bra underbar! Men nu måste jag sova, har jobbat konstant sen halv 9 imorse! Godnatt!!
 
om jag längtar efter min pw i detta underbara vita täcket imorgon?? EHH JAAA
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Ska kika om jag hittar inlägget!! :)
Jag äter alltid naturell, men smaksätter med mosade bär och någon krydda. (Vaniljpulver, kanel, kardemumma eller liknande) :)

2012-11-30 @ 00:39:49
URL: http://vagenupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0