I hold my breath when I hear lies

 
Nu säger jag godnatt och hoppas på att somna snabbt! Vill ha imorgon redan nu.. först jobb, sen TRÄNA, äta SUSHI med nat, mysa lite innan TWILIGHT!!! känner mig lite som ett barn dagen innan julafton faktiskt.. haha för lite träning sushi och bio? men jag älskar att träna, jag älskar sushi och jag ÄLSKAR twiligt.. och gå på bio.. och Nathalie med för den delen..
Normal. tjej. hej.
Fick iallafall rätt mycket avCHECKAT från min lista idag.. lite halft iallafall höhöhöö GODNATTTTTT

Kommentarer
Postat av: C

Åh jag hoppas jag också kan se den filmen imorgon!! Saknar
Dig så mycket så hänger med här på bloggen :) <3
/ danska hälsningar

Svar: åh saknar dig min fina dansklover!!! njut av din tid där så ses vi när du kommer hem!! :D <3
Sanna Eriksson

2012-11-12 @ 23:58:49
URL: http://caattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0