where there's a will,
there's a way

Ännu en härlig söndag med wonderful väder! Idag gick jag upp vid åtta och gick ut och sprang!! ( japp compeed skavsårsplåster BÄSTA ) körde lite styrka hemma och sen åt frulle med världens godaste smoothie! Recept kommer.. Nu sitter jag i köket och dricker kaffe och ska strax cykla iväg till jobbet. Känner att jag haft en väldigt effektiv vecka faktiskt, förutom att ha jobbat 62 timmar, 72 efter idag? Så har jag hunnit med att både träna 2 gånger, vart ute och gått, tvättat träffat syrran och även fixat lite här hemma, fast det var mest mamma och pappa som fixade här hemma.. TACK ni är underbara! det som jag inte hunnit med är att träffa mina vänner.. det får ja ta mig tid till nästa vecka.. ha en awsome dag i solen, hoppas jag får lite sol ljus jag med idag.. vi har ju öpnnat uteserveringe på akropolis nu så chansen finns ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0