She mourns beneath the moonlit sky

Hello tänkte bara dela med mig av ett gott recept på en lite annorlunda smoothie! Den består av vattenmelon och frysta jordgubbar som man mixar tillsammans med is! Super god och fräsch nu till sommaren, och självklart kan man ha i lite vad man själv känner för! Jag kommer iallafall göra om den!:)
Har jobbat hela dagen idag också.. Hade syrran över på frulle imorse, men mitt kylskåp börjar verkligen eka tomt! Hinner ju aldrig handla.. eller städa häller för den delen.. tvätta ska jag iallafall göra imorgon bitti! På tal om ingenting så är det nån/nått som punkat min cykel MAMMMMA hjälp!? Nej nu ska ja sova.. trött like helllll PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0