a monkey needs to dance so do you..

Idag så har jag nog säkert gått 5 mil!!! Och jag överdriver inte! Började dagen med en löptur i det underbara vädret! Sen var det dags för jobb halv 11- 4 på akropolis 5 - halv ett på olearys! Och lunchen på akropolis var helt sinnes! var själv på hela uteserveringen och den var full, HELA lunchen.. Och nej jag är ju inte alls bitter för att jag missar så mycket tid i solen.. haha ne men det är faktiskt helt ok att jobba! Han iallafall med en kaffe i solen på min balle mellan mina båda jobbpass och det är rätt så bra jobbat då de bara skilde 1 timme! Imorgon är jag ledig lunch och HOPPPPPAS hoppas hoppas på fint väder så ja kan få va ute och njuta lite av solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0