so mush i know that things just don't grow if you don't bless them with your patience

Godkväll, Idag började jag dagen med att bjuda mina lovely jobbarkompisar på akroplis på smörgåstårta!! Det uppskattades kan jag lova. Sedan jobbade innan jag träffade Angelica för en lite födelsedags fika. Sen hade jag hela kvällen för massa fix i lägenheten, men så blev inte fallet.. jag blev inringt att jobba på olearys istället så då fick mamma och pappa fixa utan mig. älskar verkligen min mamma och pappa som hjälper mig så otroligt mycket nu i flyttetid och allt!! Nu är de sova för imorogn är jag ledig lunch vilket betyder INTE EN LUGN STUND.. massa saker att fixa innan ja jobbar kväll på akropolis.. Sen är det ju dags för en after work igen.. Wieeee bra helg!:)
Förövrigt så kan man ju inte annat än älska vädret nu!! När ja gick till bilen nu efter jobbet frös jag inte ens ett dugg! Nu längtar jag bara till alla uteserveringar och häng på ballkongen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0