i just can't get enough

Alltså smoothies.. jag kan inte få nogav dom!! Perfekt frukost.. perfekt mellanmål eller perfekt om man bara är sugen på något! Jag föredrar dom mest till frukost, perfekt ( nu blev det mycket perfekt här )att gå upp och blanda ordning om man har ont om tid, om man ska iväg och träna eller om man helt enkelt bara är morgontrött och har svårt att få i sig frukost.
Jag brukar testa massa olika smoothies, men en som alltid återkommer är denna varienten, så den fick starta min morgon och nu är jag strax redo för att ge mig ut i spåret och springa lite. ikväll är det jobb igen, och där springer jag massa massa mer!! undrar fan hur många km man gör på en kväll när man jobbar?? massor!! anyway..Ha en fin fredag gott folk
Det ska jag se till att ha! 
 
 
JORDGUBBS-SMOOTIE
Naturell yougurt
Kvarg
1/2 fryst banan
Massor av färska jorgubbar
 
Idag hade jag i ljusa psyllium frön
och toppabde med pumpakärnor
cashewnötter solrosfrön och en jordgubbe!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin FoH

Älskar också smoothies! Fint att hälla upp den i ett sådant glas!

Svar: ja känns lite roligare att dricka dom när dom ser fina ut!:)
Sanna Eriksson

2012-07-27 @ 23:26:17
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com
Postat av: Karin

Ser gott ut:)

2012-08-01 @ 09:58:39
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Fotograf Annie

Gott det ser ut :)

2012-08-02 @ 19:00:22
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0