wordfeud

tja tja, sov som en gudinna inatt kan jag säga med allt nytt!:) Idag så har jag jobbat, det har gått bra, för er som inte vet så har jag börjat jobba på akropolis här hemma, jobbar kvar på olearys också för jag jobbar mest dagar på akropolis! så ligger det till jag ville bara säga till er att jag med har blivit modern och skaffat wordfeud nu!! Sanneri heter jag där, så om ni vill spela mot mig.. och förmodligen vinna så sätt igång.. JAG ÄR SÄMST!!:) haha

Haha förlorar ju stort fan!! men för det första får ja as störda bokstäver, sen skriver dom andra ord som inte ens finns och för det tredje så fattar jag inte hur man får mycket poäng för endel ord!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0