living young and wild and free

Haha sk ajag börja med mina kvällsbloggar igen.. har inte tid nån annan tid! Nu ligger jag iallafall i sängen, blev lite sneare än väntat så ja måste somna snart för imorgon har ja tänkt att gå upp och träna.. första gången på fooorever typ! Börjar jobba kl 11 sen så de får bli tidigt! Idag iallafall så har jag haft jätte mysigt. Först jobb, sen stan en sväng med mammsen och sen mys hemma och Pine! Vi lagade mat och satt och myste! Mycket trevligt måste jag säga, och maten blev svingod. Det var färskpasta med skinksås i basilika ochtomat creme fraishe och sushini! Lär läggas i mitt maträttsföråd! Nej nu som sagt sova hoppas inte fullmånen jäklas med mig inatt igen! PUSSSVEJS
"fååår vi äta snart???" obligatoriska matbloggbilden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0