what doesn't kill you makes you stronger
just me, myself and I

Hallå hallå, sitter just nu hos syrran.. kommer bo här några dagar, det blir lite skönare med tanke på att jag jobbar sent och börjar ganska skapligt dagen efter så slipper jag köra fram och tillbaka:) Idag började jag dagen på banken, hade lite ärenden at fixa sen var det dags för jobb, jag min vorrpanna glömde ju arbetsskorna hemma så dom fick mamma komma åkaandes med. Sen har jag träffat Johanna!! Äntligen, vi har inte hittat nån dag på hur länge som hällst att ses på! vi satt iallafall på Waynes i 100 år och pratade om allt mellan himmel och jord! Jag åt en sallad, känns dom de va 100 år sen ja åt där, coh drack en latte! MM ibalnd får man lyxa till det :) Imorgon är det jobb hela dagen, först akropolis, sen olearys! jag har ont övrallt btw.. ajj att spela innebandy när man inte gjort det på ett tag är inget att rekomendera! i'm in paaaaaaaain!
haha såhär kan det gå när jag ber johanna fota mig och hon går bananas på kameran!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0