trosa stadshotell och spa

hallllellåja! Nu har vi haft en helt fantastisk eftermiddag och kväll här i trosa! För er som inte vet det så är jag och min syster på Trosa stadshotell och spa. Och det kan jag verklige rekomendera varmt! Vi är på något som kallas midvinterpaketet och har vart på spa nu hela eftermiddagen med spa behandling och massa bastuar ich aromarum, och på kvällen ingick det en middag med utvalda viner som var himla god! Nu ligger vi i sängen och ska snart sova ich längtar till fruksot buffen imorgon sen afternoon the:) perfekt helg med andra ord.. sen på kvällen jobb på olearys! hoppas ni har en fin helg alla! PUsspuss
Dagen började med en bilresa til trosa sen lunch på en grekiskt resataurang här.. rhodos kolgrill hette den!
Dags för spa!!
Syns det at vi är 2 tjejer som bor eller :P?
utvalda viner till middagen
syrran drack till och med RÖTT vin!
Puss och gonatt från oss :) ( eller mig! )

Kommentarer
Postat av: Trosa Stadshotell & Spa, Annika

Vad kul att ni trivdes här i Trosa!

Har sökning på vårt namn så därför fick jag läsa dina trevliga rader. Ha en skön vecka!

Varmt välkomna tillbaka!

Annika

2012-01-23 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0