let me be the first to wish you the worst

Godkväll, nu har min jobba-fett vecka börjat. Idag var det bara lunchen men sen tisdag, onsdag torsdag jobbar jag heldag, fredag bara kväll ifs.. sen lördag heldag! kommer bli najs i think! vill bara hitta en lägenhet nu nu NU så ja kan flytta!!
Kan ju passa på att lägga upp lite fler bilder från när jag och fia var i trosa. Som sagt så hade jag en helt underbar liten weekend där, och kan varmt rekomendera er att åka dit om ni vill komma bort ett tag och bara skämma bort er själva med härligt spa underbar mat och en trevlig vistelse i lilla trosa stad, som förövrigt är en av de mysigare städerna i sverige. Hotellet då låg mitt i centrum, haha eller det närmsta centrum man kan komma, och det är ju bara såå mysigt att gå och kika på alla små gamla hus, små butiker och mysiga cafeer. Vi besökte ett av de sötaste cafer jag vart på, med massor av olika sorters bakverk. Jag och syrran blev helt till oss när vi kom in där! Underbar varm choklad hade dom också! ja så mycket mer finns inte att säga, allt var toppen och om  ni undrar nått mer är det bara fråga mig om det.. här kommer en liten bild-bomb iallafall!
Redo för middag
Maten var super god! vinerna liksaså
i loooove frukost buffe
Dom hade massor med mysiga soffgrupper placerade här och var på hotellet
Vinförråd
Litet lusthus utanför.. är nog jätte mysigt på somaren!
Trosa stad
Små mysiga butiker
cafet! ser ni hur mycket gott det finns??
Sammanfattnign: Att resa till trosa är som att resa bakåt i tiden! typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0