hey, i heard that youre a wild one

yoyoyo, nu ska ja kila iväg till syrran lite innan jag börjar jobba.. har vart och tränat och fytusan vad bra det kändes att träna med mat i magen! haha tidigare i veckan s har ja ju gått upp tidigt och ätit innan fruksot, och då har man inte lika mycket ork! Ikväll ska ja jobba min första helg kväll på akropolis.. hoppas det går bra på fredagen den 13e och allt!! änsålänge har dagen gått bra iallafall.. Justee glömde säga att jag tankade själv för första gången igår! eller ok mamma var med men det var jag som tankade och betalade.. wohoo nästa gång kanske jag är helt själv fr vi se hur det går då! jaja ha en bra dag allihoppa pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0