game off

Tråkigt nog så är det så att Torshälla damlag nu lägger ner! mitt i serien.. Jag kan förståss inte yttra mig flr ja har inte vart med och spelat.. men känns så oerhört tråkig för innan har jag alltid känns att jag börjar spela innebandy när jag känner att det finns tid till det. Men jag har inte haft det sen jag kom hem, men idag första gången på år hade jag både tid och lust till att vara med, och det är ju så oerhört kul! jag älskar innebandy och kommer alltid göra det. Och jag hoppas innerligt att vi kan lyckas få fram ett lag till nästa säsong, för som jag sagt tidigare så är innebandy en stor del av mitt liv, och det är något jag vill hålla på med.. har bara haft många andra delar i mitt liv nu som behöv fallit på plats! Så man inser inte vad man saknat först man misst det så att säga..

Nog om det, min helg har vart bra faktiskt.. jobbade ju hela dagen igår.. dock bara till 12 så slapp stängningen.. ändå 13 timmar fick jag ihop så de va skönt.. Idag sov jag ut lite, sen åkte till syrran och gick ut och gick i det fina vintervädret, sen släpade jag med mamma till tuna och efter det var det ju match! Vi förlorade i förlängning, ( sen när började man med förlängning i d2?? haha ) och de va himla surt med tanke på att det kändes som vi hade stora delar av matchen. efter det tog jag ett varmt och skönt bad, mycket välförtjnata efter matchen.. undra om jag ens kommer kunna gå imorgon? Nu laddar jag om för en ny jobbvecka iallafall, och de lär bli ungefär lika mycket som förra.. ME LIKE :) så med detta sagt säger en lite mör och sliten Sanna godnatt och hoppas ni haft en fin helg! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0