åhhhhhhhh

alltså bajs vad jag hatar detta.. suger balle att vara sjuk, men suger ännu mer balle att jag alltid blir sjuk när jag festar! såhär kan jag ju inte ha det? ändå äter jag vitaminer och skit dagligen tränar regelbundet och äter bra! Imorgon ska jag iallafall få tid hos läkaren innan jobbet, för ja jag gillar mer att jobba för då känner man inte av på samma sätt att man är sjuk, dels av alla tabletter man proppar i sog och dels på att mam har nått att göra hela tiden, nu har jag jobbat heödag 3 dagar i rad och idag va jag ledig på kvällen, och jag har aldrig mått sämre! Nu väntar 2 heldagar igen sen ledig söndag. BTW så dog våran fågel idag, är jag en jätte hemsk människa som inte föll en tår för denna familjemedlem som funnits hos oss i ca 10 år? jag vägrade bara äta i köket idag då han precis dött.. RIP lilla proppen iallafall, hoppas du får det fint i himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0