Trying to tell you no,
but my body keeps on telling you yes

 
Det var längesen jag gick hem från jobbet faktiskt, brukar alltid ha cykeln med mig men idag så walkade jag till jobbet så då var det bara att walka hem, och fyfan va skönt det var! Avkopplande och perfekt sätt att varva ner på egentligen! Termometern visade dessutom på 19 grader så de va ju himla skönt ute! Och hur glad blev inte jag när jag kom hem och ser att jag fått min första Buffe tidning :D har väntat på den länge nu och ser så fram emot frukost imorgon då ja kan läsa igenom den! Tjohooo att min skatt hade kommit också var ju inte helt fel det häller!! Godnattt 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitlik lady gaga! :O

Svar: haha det vet jag inte fall jag tar som en komplimang? :P
Sanna Eriksson

2012-08-23 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0