summer paradise

Alltså vad jag älskar den här platsen! Den är helt unbe- fucking - liveblie! Kvällen igår var helt fantastisk, började med middag på olebuda vin hos chefen, där det var super mysigt! sen blev det efterfest ända till kl 5 imorse tror jag! Vi vaknade upp och åt frukost till 11 sen åkte grabbara iväg och fiska eller nått.. och jag togf på mig träningskläderna och gick på en liten tur. Haha man kan ju säga att min röv är i pain.. Inte van vid dom här backarna.. och nått annat som jag inte är van med är att festa, och nu har det blivit 2 hårda kvällar i rad och ikväll vankas det ännu mer partaj! Vi ska strax åka ut på fjorden med "partybåten" ja ni hör ju själva vart det här kommer sluta! herrrrrreeeee guuuuuuud. 
 
CHECK -  dricker världens godaste rose, på världens vackraste plats! jag bara älskar livet♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt det ser ut:)

Svar: Geiranger är härligt :)
Sanna Eriksson

2012-08-06 @ 16:22:03
URL: http://endorfinkickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0