So in love with the way we are here

Godkväll! Idag drog tydligen skolorna igång igen,( helt sjukt jag minns när jag satt i köket och skrev att det var skolaavslutning ).. sommaren har bara försvunnit! Det märkte vi av på jobbet iallafall.. vi hade så sjuuuuuukt mycket! skojar inte när jag säger att jag sprang som en idiot! Men kul var det.. skönt att det börjar komma igång lite nu, så tråkigt att jobba när det är helt dött! Efter jobbet så tog jag en Promenad hem till mamma och pappa, så åkte vi och handla.. det är ju måndag! Måndagar är min handlar dag.. och numera min vattnar dag! haha ska vattna mina blommor varje måndag får vi hoppas att dom kan hålla sig levade denna gång! Sen har jag bara tagit det lugnt hemma.. sitter nu i soffan med te, choklad och lite frön och gottar mig! namn namm!!
 
2 bilder från igår! underbar kväll :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh underbara bilder ! Tänk att sommarn äntligen kom i augusti.. :))

Svar: Ja men den försvann lika fort igen! HAHA
Sanna Eriksson

2012-08-22 @ 08:44:08
URL: http://festisandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0