blow me one last kiss

Hejsan, då var det måndag och ny vecka! Jag är ledig och det är skönt efter min jobbhelg. Har jobbar heldag lördag söndag och ändå hunnit med att ha Maddisen över på frulle igår och hann även med lite vin efter jobbet igår med Nathalie.. Dagen gick så bra och vi slutade skapligt så vi unnade oss lite vin och massa mys! Nu har jag en ny uppladdning fröknäcken i ugnen och funderar på vad jag kan göra idag.. Jag är fortfarande sjuk så ja kan inte träna iallafall.. Fan kan jävla sjukan ge sig snart? 
Påtal om nått helt annat så tror jag närmare bestämt att jag älskar rosa, och allt som har med rosa att göra.. Mitt diskställ är alltid fyllt med saker som är olika nyanser av rosa.. eller hjärtfat, hjärtskålar m.m tror inte man kan gå miste om att det bor en tjej här;)?
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin's Beauty - En blogg om Mode & Skönhet

Vilka fina glas! ;)

2012-08-13 @ 13:33:01
URL: http://josefinsbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0