black eyes and blue

Usch idag var vädret inge vidare alltså.. kännde mig inte alls så pigg och utvilad jag brukar göra när jag vaknar, bara inte en till förkylning är påväg!! Börjar vakna till nu efter frukost ialalfall. Jobbar Lunch idag också, sen ikväll tänkte jag nog ha ett kärt återseende med min goda vän träning! Jag har ett problem btw igår när jag gick och la mig upptäckte jag fetaste harkranken i mitt badrum. Fick världens panik och stängde in den där och gick och la mig.. så var det problemet löst tyckte jag, men tanken slog mig inte att jag bara sköt upp problemet! Stod inatt när jag vaknar upp kissnödig som fan utanför toadörren och vågar inte öppna den, jag övervägde tom att kissa i diskhon. Men jag sprang in fort som fan och ut igen utan att tända lampan ( det man inte ser lider man inte av ) Men imorse var det ju samma problem igen.. men då tände jag lampan iallafall och den är borta!? Den har försvunnit, hur är detta möjligt? och vart fan är den nu????
 
Blåa knän sa jag va..?
då kan jag meddela att den här bilden inte gör rättvisa, dom är MER blå i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0