you got to tell me where you came from

tjabba hallå, syrran har vart här på middag ikväll himla mysigt med sällskap! Och bjöd inte på nått avanserat, tog bara fram lite lasange från frysen som blev kvar från sälen och vola en kanon bra middag.. Innan det hann jag träna och jobba. Så skönt att jag börjar få in en regelbunden träning igen. Mår sååå bra av det, när endorfinet bara flödar!! haha ne me helt ärligt så mår jag prima ballerina, kunde inte må bättre just nu faktiskt.. känns as bra :D
Var och "stor" handlade idag, och detta var vad jag fick hem.. plus en mjölk! haha märks att jag sällan är hemma och behöver ingen mat.. typ?
Det där fick iallafall bli en god fruktsallad som jag och syrran mummsade på.. och som vanligt så gjorde jag sallad för ett helt landslag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0