Dom 999 saker jag aldrig skulle göra Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Åh gud vilken underbar dag jag haft idag! Min gudmor som bor i Stockholm och som jag inte träffat på jätte jätte länge var på besök! Så jag har umgåtts med familjen och hennes familj hela dagen. Först och främst så blev det en spontan utgång igår.. hade så lugnt på jobbet hela dagen, så vi skickade hem folk och BOOOOM nästan full resturang. Haha det var helt seriöst helt sinnes, men kvällen rullade på jävligt bra ändå! Men jag tyckte jag förtjänade ett glas vin efter, och såklart så blev det inte bara ett glas.. jag hamnade på brasseriet och stod och dansade loss i converse. Sån jävla kul kväll!! På fm idag bjöds det på fika och dom kollade in min lägenhet, sen så åkte jag mamma, kattis, neo och gustav till det nya leklandet, leos lekland och kidsen fick springa av sig lite! När vi kom hem hade pappa aka Roberto börjat med maten. Mamma korkar upp bubbel till oss och så har vi setat hela kvällen och ätit gott och drukit gott.. jag är för bortskämd alltså! Sjukt länge sen jag åt sån god mat.. min lilla pappie kan han!! Sen var det dags för mig att lämna mitt gamla hem och cykla hem till mitt nya, kändes jätte kontsigt att behöva åka därifrån och inte sova där som vanligt..Men så är det att bli vuxen.. lilla Sanna panna har flyttat hemifrån nu som min mamma skulle uttryckt det!:)
Nu ligger jag i soffan med te mint choklad och popcorn ( som jag brännde ) och kollar på film, imorogn är det dags för jobb igen! Min lediga dag har iallafall vart beyond words!! och så himla kul att träffa min gudmor med familj igen!
Förätten bestod av stekt sparris inlindad i parmaskinka


Till varmrätt serverades kalvsnitzel med en potatis gratäng varvat med squash och tomat och örtsås, MUNORGASM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0