the pleasures of coffee

TITTTA vad jag fick i inflyttningspresent av
V ä r l d e n s B Ä S T A f a m i l j
Inte nog med att dom hjälpt mig så oerhört mycket med flytten, dom skämmer även bort mig med en Dolce gusto! Jag blev helt chockad när jag öppnade mitt paket igår och såg kaffe-maskinen! TUSEN TUSEN TACK!!

Nu har jag setat har och ätit frukost i min lägenhet och njutit av en god kopp kaffe! Jag har  flyttat nu, men är inte helt inflyttad. Saknar fortfarande endel saker som jag får ta vart eftersom.. men nu bor jag här iallafall och det känns så jävla bra!:D mammsen och pappsen är nog glada att bli av med mig med.. höhö!
Om ni är sugna på en kopp kaffe i alla dess slag.. välkommen hem till mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0