take me back..

usch och fy vilken ruggig dag det har varit idag.. snooor kallt! Får en ju inte att längta tillbaka till Turkiet litee. Gå och löka sönder i shorts och linne.. ligga på stranden och knna hur solen bränns, gå ut och käka på kvällen och man måste ha fläkt vid bordet för att inte svettas ihäl, måste lägga sig på golvet när man kommer till hotellet för att det är så varmt och golvet är kallt.. jag kan fortsätta i evigheter!! Men nu får ni inte tro att jag gillas att svettas att det är det jag längtar till, för det gör jag noog på gymmet, men... VÄRMEN!! GAAAHHH ge mig!! Och så måste ja ju tillägga att jag saknar min lilla emma plutt massor också!! Har inte setts sen hon åkte härifrån ( NO SHIT? ) och det var evigheter sen! Så därför bjuder jag på lite härliga bilder från vår fina vistelse i turkland!!:)





Japp Till och med dom svettiga Turkarna, Emmas fötter och killar i mankini saknar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0