men jag behöver dig,
kom hit och rör om

Söndagen har varit bra, herrarna förlorade dock men skönt att ha nått att göra ändå. hatar söndagar då man bara ligger hemma! Fast nu ligger jag hemma här igen och känner på engång ångest på nått sätt, över allt och över inget! Vad jag ska göra i höst tex.. jag vill ju verkligen stanna här hemma nu men jag måste få ett jävla jobb för det. För jag vill inte hålla på att åka runt mer.. Jag läste igonom min blogg som jag skrev för ca ett år sen, och jag är precis påväg tillbaka dit.. då tog jag beslutet att åka till sälen och jobba, det var ett av mina jobbigaste besluten jag nåonsin fattat.. och jag kan fortfarade inte säga fall det var rätt beslut eller inte.. Mitt liv har ändrats ganska mycket efter det, och jag vet inte fall det är till det bättre eller sämre.. Jag vet att jag inte var världens gladaste person då, jag mådde dåligt över mycket.. men ändå längtar jag tillbaka till då, för de är ändå dom små sakerna som gör en lycklig som räknas. Sånt skulle jag behöva nu med.. men den här gången inte åka härifrån... ahh fan jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0