Looking up theres always sky

Nu har ännu en dag gått här hemma, jag fruktar verkligen veckorna här för då vet jag att jag verkligen inte har något att göra.. eller orkar göra något för den delen. Idag vaknade jag upp ont i hela kroppen efter matchen och ja orkade verkligen inte ta tag i dagen så ja gick och la mig igen och bara låg vid datorn, tills kära Angelica smsa och räddade min dag och fråga fall vi kunde ta en fika.. så nått fick jag gjort iallafall, har egentligen mycket att göra.. packa upp min väska från alanya tillexampel, eller matchväskan! Hatar att komma hem när man har haft fullt upp ett tag, och jag vet att jagf borde försöka söka jobb, men jag åker ju ändå snart till Thai så de är ingen mening att jag börjar innan det? Vafan livet är inte lätt ibland.. men egentligen så är mitt problem bara en fis i rymden av vad de finns för problem i världen så ja ska inte klaga.. Mitt liv är great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0