I've been a loner ever since I can remember

Nu har snart denna söndag gått och den har inte vart lika tråkig och händelselös som alla andra, vet inte fall det beror på att jag vart med syrran ch hon passa på att göra massa saker när jag var med, eller fall det beror på att jag inte festade igår. Vi gick ju som sagt upp i tid, så vi var klara kl 10 då hennes tvättid började sen gick vi ut och gick, sen åkte och storhandlade på maxi, hem och åt lunch, gick till stan med Neo, fick lite inhandlat ( mest jag då, höhö ), fikade, hem och åt mat och så har vi fikat på det! Jävligt skön söndag med andra ord, så nu ska ja bara ta det lugnt och sopmna tidigt hade jag tänkt. Tänkte lägga in lite bilder fårn igår också, även lite från idag..

Hoppas ni haft en fin helg allihoppa, min lugna nästan vita helg har vart toppen iallafall! :)


Börjar dricka thailänsk öl, och längtar till Thailand


Linus väntar på mat..


Likaså vi..


Fikadaxxxx


Neo åt hela 3/4 chokladboll, glass och äppeljuice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0