I'm ready to do whatever
if you take me away

Åh herre jävlar vilken värmebölja vi fått här då, lökar ju nästan sönder!! cykla hem i skinjacka (dock bara linne under för ja visste att de va varmt) och fet halsduk i nästan 13 grader är inget att rekomendera, att cykla hem från stan efter att man kört ett sprinningpass på förmiddagen är inte häller något jag rekomenderar, AJJ!! Dom där jävla spinningsadlarna dödar ju ens rumpa, jag som tycker att min damtrallasadel är oskön, det var inget mot vad den här var kan jag säga!!

Annars har jag gått på stan med syster idag, hittade lite saker men inte överdrivet mycket.. återigen är det en besvikelse att gå på stan när dom inte har nått som jag vill ha.. sthlm nästa??

Ikvällen idag är oklar.. jag hade planerat en nykter helg, gårdagen gick bra.. men idag.. VADFAN SKA MAN GÖRA?? och jag som nu ville ha en festfri helg, vad gör man för kul på helger när man inte festar?? Så ja lite vin skulle ju faktiskt sitta fint, man kan ju ta de lugnt fast man festar.. haha tror jag!! brukar inte köra på den sådär jätte ofta.. För mig är det fullt ös medvetslös, all in, allt eller inget!!


Bild från förra helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0