I cannot text you with a drink in my hand, eh?

Jag har ju glömt visa er vilken otroligt het telefon jag har för tillfället. Men som killen på waynes sa om den inte redan är så lär den ju vara värd en förmögenhet snart, för den finns inte att få tag på längre.. Om jag sparar den några år till kan jag nog sälja den på blocket dyrt!!! elllller?? man kan ju drömma iallafall, men det betyder att jag måste hålla den i ett bra skick vilket jag inte är så bra på! Idag har jag iallafall gått på stan med syrran handlat lite men dt finns ju inte överdrivet mycket saker på stan alltsåå, sen nu ikväll ska jag bara mysa sen sova tidigt, för jag var uppe tidigt like hell imorse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0