död tilld mörkret faller

Idag på förmiddagen har jag baar tagit det lugnt, Sov ut, tog ett bad efter frukosten och har bara tagit det lugnt.. Kännt  mig astrött faktiskt, men det är inte konstigt.  mina drömmar håller på att störa mig som fan, och om det inte är drömmarna kan jag inte sova alls..

Nu ska ja kila ner på stan och möta upp Johanna, sen ska jag träffa Angelica.. det var på tiden för det var längesen! sen ska ja på de underbara boxpasset på foerver ikväll! Har längtat hela veckan! Matchen igår gick väll ok.. vi förlorade såklart men det var as kul att spela!!


Har börjar läst min nya bok, helt ok änsålänge faktiskt!!

Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan! allt bra med dig idag? :)



lust att vara med och tävla om att bli veckans blogg btw?! :D

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-3.html

2011-10-27 @ 15:23:31
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0