All I wanna say is that, They don't really care about us

Ok för dom dom känner mig behöver jag inte ens berätta vad jag gjorde igår!! Blev en liten utgång iallafall, haha fan!! ja som verkligen skulle ha en vit helg! Men kul som fan hade vi igår iallafall och jag var faktikst lugn.. ( ja jag kan faktiskt det ) Och odag mår jag bra, förutom min huvudvärk jag haft i ca 2 veckor nu.. Vi var Hemma hos Hanna massa tjejer och hade trevligt, sen gick vi till håpes och mös!! Bra kväll helt enkelt:)

Nu blir det iallafall Promenad
i det fina höstvädret som betsämt sig för att komma tillbaka, med Linni sen senare blir det glo på innebandy.. bra söndag!! Bye bye sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0