26 / 11 i thailand

OK NU VILL JAG HEM!!! jag vill inte vara kvar här längre, vi har haft tur med olika djur hi och dit och inte sett så mycket äckligsa saker, ok mycket ödler kanske men inga insekter.. men idag, IDAG har vi inte bara en kackerlacka utan 2!! och ett av världens äckligahste djur jag någonsin sett! det satt typ utanför våran dörr vid hotellet och vetenskapoen att sånna djur finns här i thailand kanske i mitt rum, i sängen i min garderob dom kan finnas överallt och det var det äckligaste, vidrigaste, läskigaste djur jag någonsin sett! slåt kackerlackor med elefantlängder!! jag är liksom rätt rädd för småkryp bara men det här var det störta jag sett.. typ lika stor som en hand.. ialalfall nästan!

Annars idag så har dagen vart bra, neo mådde bättre så vi åkte till stranden idag, men han badade inte så mycket pga av förkylningen. så dagen har vart som vanligt legat på stranden och stekt som fan ( inte många dagar kvar nu ) sen hem fixa sig och sen ut och käka, vi var på en marknad igår hela kvällen, och vi gick även til den idag med. väldigt mysigt faktiskt. vi ska nog på marknad imorogn igen, fast en annan och se fall vi kan hitta lite najsiga things! love this land! billigt biligt!!
vi har vart fruktansvärt dåliga med kameran dom sista dagarna och imorgon lovar jag verkligen att skärpa till mig!!!
idag vid middagen


påväg hem från marknaden


det värsta jag någonsin sett!!!! hette typ hästsko blablabla och smakade som lök.. .HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0