25 / 11 i thailand

goddag på er där hemma! Skönt med fredag va? Här är det däremot som fredag varje dag så för mig kvittar det. Tänka sig att vi redan har vart här i mer än en vekca, och vi har mindre än en vecka kvar! Även mindre än en månad kvar till julafton och ojj vad mysigt det ska bli :D
Idag så har Neo och linus stannat inne på rummet, neo är lite krasslig och ´vi tyckte det skulle va bäst att han skulle va hemma en eller två dagar för att bli frisk. Jag däremot gick först upp till poolen efter frukost, sne kom johan hit så gick vi till stranden tillsammans, dom andra ville inte häller till stranden idag så då gick jag och Johan själva. Det blåste lite mer idag, och ojj vilka jävla vågor detvar idag alltså! haha helt sinnes.. men nog gick det lika bra tat ligga och sola iallafall! och bada lite såklart! Och läst min bok, jag är ju helt jävla besatt av dom där böckerna! Jag hade med mig två och en halv bok hit ( eller jag hade såklart medmig 3 böcker men jag hade läst halva ena ) Och nu är ja redan inne i mitten på sista och det vådar inte gottmed tanke på tiden vi har kvar här och min långa resa hem! Nu ska vi möta upp dom andra sbart för att gå ut och äta sen ett nyt försök att gå till marknaden! Imorgon hoppas vi på att Neo är frisk nog att gå till stranden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0