fika-dag

Idag har det vart en riktig fika dag! Först mötte jag upp angelica, vi gick och satte oss på cafe sylvia. Så där satt vu och åt och hade det allmänt mysigt i solen, vid sådär halv tre förflyttade jag mig mot waynes för att möta upp Anna, en som också säsongade i sälen men inte tillsammans med mig, så vi möttes upp för att sncka om våra säsonger och så! jätte trevligt. Sen mötte jag upp Fia och Hanna och vi gick också till waynes! Alltid lika kul att träffa dom!! Sen när jag kom hem så tvingade mamma mig att städa, verkligen all min packning från sälen låg utsläng på mitt golv! plus packningen från uppsala, och lite nya kläder jag shoppat inklusive kläder osm jag rivit ut från min garderob.. Ni kan ju bara tänka er hur mitt golv såg ut.. eller a golvet såg man ifs inte!! Ne men vi städade iallafall det, och plockade ut två hyllor i ett skåp där jag bara har massa skräp. men jag är verkligen dålig på att slänga saker, så mycket förflyttades bara bort till andra skåp. varför ska man spara skitgrejjer för egentligen? Gamla anteckningbloick från skolan liksom? vad ska jag med dom till.. men ändå ska jag envisas om att spara dom? haha endel saker gör ont att slänga helt enkelt!!


Jag och ankie bankie på sylvia idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0