åsk-helvette

Åh herre jävlar vad det åskade inatt! Jag verkligen hatar åska. Men har iallafall kommit ifrån det stadiet att jag börjar böla så fort jag hör det! men ändå.. inte kul att vakna upp till världens smällar när man ligger helt ensam i mitt stora nystädade mörka rum.. Det konstiga var att igår kväll nä rjag gick och la mig hade jag verkligen en känsla av att jag inte ville vara ensam! Jag kände verkligen att jag ville ha nån som låg bredvid mig och höll om mig. Och när jag vaknade av åskan så ville jag verkligen VERKLIGEN ha nån där! men nej!

Idag har jag verkliugen inte orkat gjöra nånting lekat i sängen vid daton.. inte sovit utan bara legat och funderat.. nu ska jag iallafall försöka göra nått vettigt så jag drar ivög och tränar.. Vet inte fall jag ska ta bilen för om det nu skulle börja åska igen, fast jag tror inte jag skulle våga köra bil om det åskar häller? jag lär ju vara en trafikfara då iallafall!!



Jag har mina nya springskor på mig som jag måsta försöka gå in.. Funkade sådär sist då jag fick världens skavsår på ena hälen.. hoppas på bättre tur idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0