Wonderful time

Hallå hallå, nu ligger jag i sängen utmattad och slut i hela kroppen. Vi var i backen hela dagen och vädret var ju verkligen på vår sida... till en början! As fint väder solen sken och det var vindstilla, men sen började blåsten komma mer och mer så tillslut så var det helt storm på toppen. Så det var inte så kul, men vi hade ju fått bra åk på förmiddagen iallafall, dessutom var jag så himla slut i benen så ja va rätt lat på slutet.. och blåst = lössnön åkte bort = isiga backar = Sanna är sämst. Jag ramlade inte nån gång men jag var SÅÅÅÅ nära en gång när jag fick för mig att åka störtlopp i en röd backe i värsta hoppet dessutom.. Alla undrade vad jag höll på men och det ända jag fick fram var AAAAHHHHH!! måste sett kul ut och pappa sa till nästa åk " du kan ju försöka ta det lite lugnare ner den här gången!" no shit? jaja jaghade tänkt att vi skulle va after ski efter allt sen schlager fredag på harrys, men det var för trött här hemma, så det sket sig. Mysigt var det här i stugan också, sen kom lilla Cola Annsi förbi också och det var mysigt. För hon kanske åker hem imorogn och det är inte sådär jätte ok! Nu ska ja sova och peppa för en helt dag i beckan imorogn igen, vi hoppas på fint väder och kanske lite mindre vind denna dag!! Take care..


EN bild från backen idag tagen av linus.. hittade inte min sladd från mobilen, så bilder kommer upp senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0